Klachten.
Cliënten van mijn praktijk zijn zeer tevreden over de werkwijze en de aanpak. Toch kan er iets misgaan en onenigheid ontstaan.
Als we er met elkaar niet uitkomen in een persoonlijk gesprek, eventueel met een onafhankelijk persoon dan kun je altijd contact opnemen met erisietsmisggegaan.nl
Dit is een onafhankelijke instantie die bemiddeld bij klachten.
De missie van erisietsmisgegaan.nl is om in een vroegtijdig stadium onvrede van gebruikers van de gezondheidszorg vanuit een onafhankelijke neutrale positie om te buigen naar herstel van vertrouwen en op deze manier klachten en het inschakelen van de geschillencommissie te voorkomen en daar waar nodig deskundig te begeleiden. Zij zijn er voor de zorgverlener met informatie en coaching in het omgaan met klachten en voor de cliënt om te luisteren, de onvrede te verwoorden en het vertrouwen in de dienstverlener te herstellen. Het digitale platform is 24/7 beschikbaar voor alle betrokken partijen.
Waar nodig worden ervaren klachtenfunctionarissen, bemiddelaars, mediators en een geschillencommissie ingezet.
Verzekeringen
Vanzelfsprekend ben ik in het bezit van een bedrijfs- en beroepsverzekering in geval er sprake is van financiële schade.